False or caught with KRYSpondent RTR personal! /Lie of Russian so-called "journalists" or provocation from Russians between the relations of Armenia and the USA

rrrrrrrrrrr

Video footage of the fighting in Karabakh, the common American radio company, TRN, sparked public outcry and have been the subject of extensive discussion in social networks. Without waiting for the reaction of Defense I decided to carry out their own investigation, which revealed some very interesting facts.

As it turned out, the common video frames are made not in Karabakh. This video is from the military exercises "Caucasus 2012» held by the Russian army. This video footage was reused in the subjects produced by the tv channel "Russia".

Given the fact that the so-called "journalists" the VGTRK tv company, not those who they claim to be, that is, they are secret agents of the Russian special services, I am forced to conclude that VGTRK has misinformed the American radio company purposefully.

The objective impair the Armenian-American relations as on the website of the radio company provides views of the military experts on a new exacerbating conflict in Nagorno-Karabakh and said that in this clash of Armenia supports Russia and Azerbaijan-Turkey and the United States.

Let me remind you that the United States is co-Chair of the OSCE Minsk Group, and keeps a neutral position in relation to the Nagorno-Karabakh conflict.

Lie of the Russian so-called "journalists" or provocation from Russians between the relations of Armenia and the USA

Videos frames of fights in Karabakh, extended the American radio the TRN company, caused a wide public response and became the object of an extensive discussion on social networks. Without waiting for the reaction of the Ministry of Defence (I) decided to make own investigation as a result of which very interesting facts were found.

As it appeared, widespread videos shots are made at all in Karabakh. This video from military exercises "the Caucasus 2012", carried out by the Russian army. These videos shots were repeatedly used in the plots prepared by Russia TV channel (vesti.ru).

Considering that that the so-called "journalists" of company of VGTRK TV (vesti.ru), at all those for whom they give out themselves, that is they are confidential agents of the Russian intelligence services, I am compelled to draw a conclusion that VGTRK (vesti.ru) purposefully misinformed American radio company.

The purpose to worsen the Armenian-American relations as on a site of radio of the company is given the opinion of military experts on the new escalation of the conflict in Nagorno-Karabakh and notes that in this collision of Armenia is supported by Russia, and Azerbaijan-Turkey and the USA.

I will remind that the USA is the cochairman of the OSCE Minsk group, and holds a neutral position concerning the Karabakh conflict.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.